חדשות אנ"ש פרשת וישב: נתי קאליש עם כל מה שרציתם לשמוע

אתר קול חי No Comments on חדשות אנ"ש פרשת וישב: נתי קאליש עם כל מה שרציתם לשמוע
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הדיין הרב עידו שחר מביה"ד באשדוד, סופד לעמיתו הרב וסרמן הי"ד, בשיחה עם נתי קאליש בחדשות אנ"ש ב'קול חי': "הוא הוכיח איך אדם חרוץ ומסור תורם יותר מאנשים שצעירים ממנו בדור. בדיינות הוא קודם כל ראה את האנשים, איך אפשר לסייע למצוקתם. מעולם לא עמד על כבודו".

הרב עידו שחר, דיין ביה"ד באשדוד, סיפר בחדשות אנ"ש בקול חי, על הרגעים אחרי ששמע את הבשורה המרה: "היה לי מאוד קשה להמשיך לנהל יום דיונים. אבל ידעתי שהוא היה נשאר ומטפל בכל האנשים. הרגשתי שאני עושה את צוואתו של הרב וסרמן הי"ד".

לחצו לראיון המלא 

ר' אלטער וואגשל מחסידי סאטמר, בשיחה עם נתי קאליש ב'קול חי': "ראש עיריית ניו יורק ריק אדמס נבחר בזכות סאטמר. הוא הגיע ל'יום ההצלה' שאנחנו מציינים בסאטמר והפעם הוא גם דיבר, בעיקר על גזירת החינוך פה בניו יורק. הוא אמר שהוא מוכן לעשות הכל כדי להבטיח שהחינוך החרדי ישאר כשר".

לחצו לראיון המלא

סיפור מבהיל שהתרחש ממש השבוע סופר על ידי עד ראייה נאמן, ר' יוסף, מתפלל קבוע  במניינו של מרן הגר"מ שטרנבוך, סיפר לקאליש ב'קול חי' על הוראה מפתיעה במהלך התפילה בבוקר הפיגוע הרצחני בכניסה לירושלים: "היה רגיל, פתאום אחרי חזרת השץ הרב ביקש אם יש שופר ואמר שאנחנו בתקופה קשה ודם ישראל הפקר ביד צוררים. אף אחד לא הבין מה הוא רוצה, עד אז לא שמענו כלום".

המתפלל הקבוע במניינו של מרן הרב שטרנבוך הוסיף והעיד בתוכנית חדשות אנ"ש': "תקעו בשופר וקראנו י"ג מידות רחמים, לאחר מכן דברי התעוררות וחיזוק. בסוכות הוא דיבר הולכת להיות תקופה מאוד קשה לעם ישראל. הוא אמר שלאט לאט הם מתקדמים למטרה שלהם לאבד את העם היהודי. זה מפחיד מאוד".

לחצו לראיון המלא

במסגרת התוכנית חדשות אנ"ש ריכז כתב העולם היהודי וחצרות הקודש בכל חי את כל האירועים המרכזיים של הציבור החרדי וכל מה שהתרחש בקהילות השונות, בתי הרבנים וחצרות הקודש. כל מה שרציתם לדעת מכל מה שהתרחש בקהילה

לחצו לראיון המלא

 

התוכנית המלאה:



0 תגובות